Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16897
Назва: Інтегровані навчально-дослідні завдання як засіб реалізації компетентнісно зорієнтованої предметної підготовки майбутніх вчителів математики
Автори: Олефір, Олена Іванівна
Olefir, Olena Ivanivna
Урум, Галина Дмитрівна
Urum, Galina Dmytrivna
Ключові слова: навчально-дослідні завдання
підготовка учителів математики
майбутній вчитель математики
науково-дослідна робота
Дата публікації: 2017
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Олефір О. І. Інтегровані навчально-дослідні завдання як засіб реалізації компетентнісно зорієнтованої предметної підготовки майбутніх вчителів математики / О. І. Олефір, Г. Д. Урум // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 233-235.
Короткий огляд (реферат): Мета застосування навчально-дослідних завдань полягає у залученні студентів до науково- дослідної роботи, самостійне вивчення частини програмового матеріалу, систематизація, поглиблення, узагальнення, закріплення та практичне застосування знань з навчального курсу, розвиток у студентів навичок самостійної роботи, формування готовності до самоосвіти, формування математичної компетентності як ключової. Розроблені набори завдань, які дозволяють реалізувати міжпредметні зв'язки математичного аналізу, шкільного курсу математики та методики навчання математики
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16897
Розташовується у зібраннях:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Olefir Olena.pdf9.87 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.