Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16895
Назва: Формування у майбутніх учителів математики сучасного погляду на поняття про геометричне місце точок
Автори: Карапетров, В. В.
Синюкова, Олена Миколаївна
Синюковаa, Елена Николаевна
Sinyukova, Olena Mykolaivna
Ключові слова: геометричне місце точок
майбутній учителів математики
евклідова гоеометрія
Дата публікації: 2017
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Карапетров В. В. Формування у майбутніх учителів математики сучасного погляду на поняття про геометричне місце точок / В. В. Карапетров, О. М. Синюкова // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 230-231.
Короткий огляд (реферат): Поняття про геометричне місце точок входить до стандартного курсу евклідової геометрії протягом століть. При цьому, якщо почати вдумуватися безпосередньо у назву терміну «геометричне місце точок», то, принаймні у нинішні часи, вона, мабуть, буде здаватися незрозумілою. «Геометричне» – тобто має відношення до геометрії, «точка» – одне з основних, базових геометричних понять. А що таке «місце точок»?
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16895
Розташовується у зібраннях:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Karapetrov.pdf9.87 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.