Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16892
Title: Методичні вимоги до змісту математики в старшій школі
Authors: Бурда, М. І.
Keywords: модернізація шкільної освіти
математичні компетентності
засвоєння математичного матеріалу
математична підготовка
Issue Date: 2017
Publisher: Видавничий дім «Гельветика»
Citation: Бурда М. І. Методичні вимоги до змісту математики в старшій школі / М. І. Бурда // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 222-223.
Abstract: Важливим кроком у модернізації змісту шкільної освіти буде законодавче встановлення 12-річного терміну навчання. Істотний його результат – новий зміст, закріплений в державному стандарті освіти і конкретизований в навчальних програмах, засобах навчання. Математична підготовка забезпечується двовимірною моделлю диференціації навчання, основні поняття якої – курс математики (стандарту, профільний) і рівень вимог до математичної підготовки (початковий, середній, достатній, високий).
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16892
Appears in Collections:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Burda.pdf9.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.