Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16891
Title: Щодо моделі розвитку естетичних оцінних суджень майбутніх учителів початкової школи
Authors: Шпаляренко, Юлія Анатоліївна
Шпаляренко, Юлия Анатольевна
Shpaliarenko, Yuliia
Keywords: естетичні оцінні судження
модель розвитку
майбутніх учителів початкової школи
Issue Date: 2017
Publisher: Видавничий дім «Гельветика»
Citation: Шпаляренко Ю. А. Щодо моделі розвитку естетичних оцінних суджень майбутніх учителів початкової школи / Ю. А. Шпаляренко // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 217-218.
Abstract: Метою формувального етапу експерименту була перевірка ефективності реалізації педагогічних умов у ході поетапного розвитку естетичних оцінних суджень майбутніх учителів початкової школи, що ґрунтувалася на впровадженні в освітній процес факультету початкового навчання розробленої моделі. Цілеспрямована робота з розвитку естетичних оцінних суджень майбутніх учителів початкової школи здійснювалась із студентами експериментальної групи впродовж трьох років (2-4 курси) в ході викладання спецкурсу «Основи розвитку естетичних оцінних суджень майбутніх учителів початкової школи», а також під час викладання мистецьких дисциплін «Образотворче мистецтво з методикою викладання», «Музичне мистецтво з методикою навчання», «Основи сценічного та екранного мистецтва з методикою навчання», «Основи хореографії з методикою навчання», «Основи культури і техніки мовлення», «Дитяча література», а також у позааудиторній діяльності студентів.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16891
Appears in Collections:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shpalyarenko.pdf9.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.