Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16873
Title: Особливості змісту підготовки вчителя початкової школи у ВНЗ США
Authors: Чичук, А. П.
Keywords: підготовки вчителя початкової школи
початкова освіта США
підготовка педагога
професійна підготовка вчителя США
Issue Date: 2017
Publisher: Видавничий дім «Гельветика»
Citation: Чичук А. П. Особливості змісту підготовки вчителя початкової школи у ВНЗ США / А. П. Чичук // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 210-212
Abstract: Зміст освіти для одержання фаху вчителя,зокрема початкової школи у США відрізняється різноманіттям. Але якщо програма факультету відповідає всім вимогам, що пред’являються штатом директивними матеріалами та стандартами освіти, штат дає право цьому навчальному закладу видавати своїм випускникам дипломи, які дають право на роботу вчителем у цьому штаті. Кожні п’ять років навчальні заклади перевіряються інспекторами (переглядаються успіхи випускників факультету, відповідність навчального плану стандартам освіти штату). У США існує ряд угод між штатами, згідно яких один штат визнає дипломи, видані іншим штатом. На кожному педагогічному факультеті університету існує кілька відділень, а отже, й кілька програм. До речі, на кожному відділенні їх також декілька, відповідно до програм діють навчальні плани, орієнтовані на підготовку вчителів, зокрема початкової школи різного рівня.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16873
Appears in Collections:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chichuk.pdf9.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.