Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16841
Назва: Загадки як засіб розумового виховання молодших школярів з особливими освітніми потребами
Автори: Портянко, В. П.
Ключові слова: розумове виховання молодших школярів
діти з особливими потребами
навчально-виховний процес
Дата публікації: 2017
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Портянко В. П. Загадки як засіб розумового виховання молодших школярів з особливими освітніми потребами / В. П. Портятко // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 194-195.
Короткий огляд (реферат): Розумове виховання необхідне людині не тільки для праці, а й для повноти духовного життя. Уміти творчо мислити й бути розумною повинна кожна людина, бо розум дуже необхідний у всіх без винятку видах людської діяльності. Тому й справжнє розумове виховання орієнтує дитину на життя у всій його проявах і складностях, а також у всьому його багатстві. Також по-особливому звучить ця тема, коли ми говоримо про учнів з особливими освітніми потребами. Саме загадки являються для молодших школярів з особливими освітніми потребами своєрідною зарядкою перед вивченням програмового матеріалу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16841
Розташовується у зібраннях:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Portyanko.pdf9.87 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.