Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16700
Title: Компоненти формування комунікативної культури майбутніх учителів засобами інтерактивних технологій
Authors: Варга, Леся Іванівна
Варга, Леся Ивановна
Varha, Lesia
Keywords: інтерактивні технології
комунікативна культура
ігрова ситуація
майбутні учителі
тренінг
ділова гра
Issue Date: 2017
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Варга Л. І. Компоненти формування комунікативної культури майбутніх учителів засобами інтерактивних технологій / Л. І. Варга // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 146-147.
Abstract: У формуванні інтерактивно-діяльнісного компонента комунікативної культури звернулися до досвіду застосування інтерактивних методів організації проведення занять групою – ігор комплексного циклу, які були проведені нами і в ході занять навчальних дисциплін, і у тренінгу, і у факультативі наряду з кейс-ситуаціями. Завдяки ігровому характеру групової роботи полегшувався процес сприйняття ситуації учасниками, які спостерігали за грою, а це створювало можливості для детального аналізу ситуації. Незважаючи на умовність ігрової ситуації, учасники гри діяли реально, що вело до перебудови психолого-педагогічних характеристик особистості кожного з них. Гра для них стала засобом розвитку, підвищення рівня формування культури особистості, культури мовлення, спілкування. Розробляючи програму тренінгу «Комунікативна культура – умова успішної діяльності вчителя», ми ставили перед собою цілі: підвищити рівень інформованості студентів про особливості комунікативної культури вчителя з учнями, про залежність ефективності професійної діяльності від рівня комунікативної культури фахівця; сформувати готовність до встановлення педагогічної взаємодії і механізм співробітництва педагога й учнів, сформувати в них комунікативні уміння та навички; ознайомлення та оволодіння майбутніми педагогами прийомами ефективного спілкування через ігрові методи навчання та техніку активного слухання.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16700
Appears in Collections:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Varga.pdf9.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.