Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16676
Title: Обгрунтування моделі формування науково-дослідницької культури майбутніх учителів у процесі професійної підготовки
Authors: Тушева, Вікторія Володимирівна
Keywords: науково-дослідницька культура
професійна підготовка
культура майбутніх учителів
методологічна освітня стратегія
Issue Date: 2017
Publisher: Видавничий дім «Гельветика»
Citation: Тушева В. В. Обгрунтування моделі формування науково-дослідницької культури майбутніх учителів у процесі професійної підготовки / В. В. Тушева // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 116-118.
Abstract: майбутніх учителів (НДК МВ) як особистісного феномена, що забезпечує цілісне і ґрунтовне дослідження освітніх явищ, завдяки оволодінню системним, аналітичним, діалектичним, міждисциплінарним мисленням і науковим світоглядом, різними модусами мисленнєвої діяльності, «метазнаннями» і «метавміннями», які уможливлюють швидке адаптування в інформаційних потоках, вміннями реагувати на вимоги педагогічної науки, набуває пріоритетного значення, а означена педагогічна система потребує наукового обґрунтування. Концептуально-теоретичне обґрунтування досліджуваної системи виявляється можливим за умов диференційованої методологічної освітньої стратегії (поліпарадигмального підходу). Допустимість існування низки методологічних систем, у межах яких вибудовуються цілісні моделі формування особистості дослідника й освітнього процесу, що виражені у формі педагогічних теорій, технологій, освітньо-педагогічних систем, дає можливість прогнозувати і реалізовувати дії з позицій інтегрованого поєднання різних науково-методологічних підходів, гармонізації їх цільових настанов. Уважаємо доцільним застосування компетентнісного, інноваційного і контекстного підходів, які забезпечують оптимізацію та ефективність освітніх і когнітивних процесів, їх взаємодію та системну єдність, і можуть стати ефективною методологією побудови практико – орієнтованого навчання в складноорганізованій системі професійної підготовки з урахуванням інтеграційних шляхів розвитку освіти, науки і культури.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16676
Appears in Collections:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tusheva.pdf9.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.