Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16669
Назва: Фахова компетентність педагога в сучасному освітньому просторі
Автори: Рябченко, С. В.
Ключові слова: фахова компетентність педагога
освітній простір
професійні знання
підготовка майбутнього вчителя
Дата публікації: 2017
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Рябченко С. В. Фахова компетентність педагога в сучасному освітньому просторі / С. В. Рябченко // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 106-107.
Короткий огляд (реферат): Фахова компетентність, як якість особистості, формується впродовж всього життя людини. Початкові професійні знання, уміння, цінності закладаються ще у шкільному віці за умов різних впливів та мотивацій. Вступаючи до вищого закладу освіти, вступники мають різний рівень знань, життєвого досвіду, ціннісних орієнтацій. Завдання університету – підготувати висококваліфікованого фахівця в обраній галузі професійної діяльності. Суть професійної компетентності полягає у формуванні на основі загальної освіти таких професійно вагомих для особистості і суспільства якостей, які дозволять якнайповніше реалізувати себе в конкретних видах трудової діяльності. Сутність поняття «компетентність» інтегрується через низку дефініцій. Це здатність, яка ґрунтується на знаннях, освітньому та життєвому досвіді, цінностях і схильностях, що дозволяють ефективно вирішувати проблеми і задачі, які виникають у реальних ситуаціях повсякденного життя [1; 3]; це специфічна здібність, яка необхідна для ефективного виконання конкретної дії в конкретній предметній галузі і включає вузькоспеціальні знання, особливі предметні навички, способи мислення та розуміння відповідальності за свої дії; це інтегрована характеристика ділових та особистісних якостей фахівця, що відображає не лише рівень знань, умінь і досвіду, а й соціальну та моральну позицію особистості
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16669
Розташовується у зібраннях:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ryabchenko .pdf9.87 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.