Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16668
Title: Педагогічні умови формування самоосвітньої компетентності майбутніх учителів гуманітарних предметів
Authors: Рой, Софія Дмитрівна
Рой, София Дмитриевна
Roi, Sofiia
Keywords: самоосвітня компетентність майбутніх учителів
учитель гуманітарних предметів
саморозвиток на самоосвіту
Issue Date: 2017
Publisher: Видавничий дім «Гельветика»
Citation: Рой С. Д. Педагогічні умови формування самоосвітньої компетентності майбутніх учителів гуманітарних предметів / С. Д. Рой // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 104-106.
Abstract: Формування самоосвітньої компетентності фахівця сьогодення вважається одним із важливих завдань сучасної системи освіти. Необхідність відповідати умовам, що постають перед кожним спеціалістом вимагає від нього здатності до самоосвіти та самовдосконалення своїх знань, умінь та навичок. Важливу роль у формуванні самоосвітньої компетентності відіграє цілеспрямована діяльність викладача, метою якої є формування спрямованості майбутніх спеціалістів на саморозвиток та самоосвіту, як під час навчання у ВНЗ, так і під час подальшої професійної діяльності. Зважаючи на те, що самоосвітня компетентність є складним та багато компонентним феноменом, ефективне її формування можливе лише за наявності певних умов. Саме необхідність визначення цих умов і зумовлює актуальність дослідження.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16668
Appears in Collections:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Roi Sofiia.pdf9.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.