Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16658
Title: | Професійна ідентичність як педагогічна проблема |
Authors: | Линенко, Алла Францівна Линенко, Алла Францевна Lynenko, Alla Frantsevna |
Keywords: | професійна ідентичність майбутній вчитель саморозвиток майбутнього вчителя професійна ідентичність майбутнього вчителя |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Видавничий дім «Гельветика» |
Citation: | Линенко А. Ф. Професійна ідентичність як педагогічна проблема / А. Ф. Линенко // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 81-82. |
Abstract: | Структуру професійної ідентичності майбутнього вчителя складають: мотиваційний компонент (професійна спрямованість, професійні інтереси, позитивне ставлення до педагогічної діяльності), когнітивно-діяльнісний (комплекс психолого-педагогічних, спеціальних знань, умінь і навичок, обізнаність з вимогами, які соціум висуває до сучасного вчителя), оцінно-регулятивний (самооцінка, самоконтроль, самокорекція). Таким чином, професійна ідентичність майбутнього вчителя – це цілісне інтегративне утворення, яке полягає в усвідомленості значущості обраної професії, своєї приналежності до професійно-педагогічного співтовариства, прийняття його норм і правил, розуміння необхідності постійного саморозвитку та самовдосконалення для досягнення професійного еталону. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16658 |
Appears in Collections: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Lynenko Alla Frantsevna.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.