Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16645| Title: | Реалізація принципу наступності при впровадженні формувального оцінювання навчальних досягнень учнів з математики |
| Authors: | Михайленко, Л. Ф. |
| Keywords: | оцінювання досягнень учнів з математики принцип наступності оцінювання на уроках математики |
| Issue Date: | 2022 |
| Publisher: | Вид-во "Ранок" |
| Citation: | Михайленко Л. Ф. Реалізація принципу наступності при впровадженні формувального оцінювання навчальних досягнень учнів з математики / Л. Ф. Михайленко // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26–28 грудня 2022 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К. Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2022. – С. 89-90. |
| Abstract: | Для забезпечення наступності у видах та методах оцінювання навчальних досягнень учнів з математики між початковою й базовою середньою освітою важливим є впровадження формувального оцінювання в практику роботи вчителів математики закладів загальної середньої освіти на рівні базової школи. Оскільки, такий досвід є новим для вчителя математики базової школи, актуальним стає відбір прийомів і засобів для формувального оцінювання; використання різних технологій формувального оцінювання, наприклад, надання зворотного зв’язку, проведення бесіди у класі, організація самооцінювання учнів; розробка інструментів оцінювання для різних форм навчання (онлайн, змішаного навчання); досвід фіксування оцінки; з’ясування ролі вчителя та учнів на уроках формувального оцінювання та багато інших питань, які стосуються оцінювання для навчання та викладання математики. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16645 |
| Appears in Collections: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2022) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Matyash.pdf | 2.68 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.