Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16643
Title: Наступність у вивченні методико-математичних дисциплін зі спеціальності 013 початкова освіта
Authors: Коваль, Л. В.
Keywords: наступність у вивченні математики
навчання математики в початковій школі
навчальні технології в початковій школі
нова українська школа
моделювання уроку математики
Issue Date: 2022
Publisher: Вид-во "Ранок"
Citation: Коваль Л. В. Наступність у вивченні методико-математичних дисциплін зі спеціальності 013 початкова освіта / Л. В. Коваль // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26–28 грудня 2022 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К. Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2022. – С. 83-85.
Abstract: Мета статті – розкрити здобутки й виклики сьогодення щодо проблеми наступності методико-математичних дисциплін здобувачів першого і другого рівнів вищої освіти зі спеціальності 013 Початкова освіта. Зміст дисципліни «Методика навчання математики в початковій школі» є відносно сталим та складається з двох частин: питання загальної методики і питання часткової методики математики. Безумовно, інноваційні зміни в початковій школі, а саме варіативний характер її існування активізували оновлення змісту освітньої компоненти.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16643
Appears in Collections:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Koval.pdf2.68 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.