Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16618
Назва: Забезпечення якості освіти як передумова наступності та неперервності на заняття математики у дошкільній та початковій освіті
Автори: Сірант, Н. П.
Ключові слова: якість освіти
математика у дошкільній та початковій освіті
розвиток математичних компетентностей
логіко-математичні знання
наступність у навчанні
дидактична гра
математичні уявлення
Дата публікації: 2022
Видавництво: Вид-во "Ранок"
Бібліографічний опис: Сірант Н. П. Забезпечення якості освіти як передумова наступності та неперервності на заняття математики у дошкільній та початковій освіті / Н. П. Сірант // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26–28 грудня 2022 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2022. – С. 31-33.
Короткий огляд (реферат): Формування математичних компетентностей являється найважливішою складовою наступності дошкільної та початкової освіти. До математичного розвитку дошкільнят відносять високі зміни пізнавальної роботи дитини, котра відбувається внаслідок формування елементарних математичних уявлень та пов'язаних з ними логічних дій. Математичний розвиток - значущий компонент у формуванні «картини світу» дитини. Використання різноманітних дидактичних ігор допомагає у формуванні у здобувача дошкільної освіти певних математичних уявлень. Заклад початкової освіти покликаний допомагати здобувачам в цілому видавати свої задатки, розвивати ініціативність, самостійність, креативні здібності.Успішність виконання даного доручення залежатиме від сформованості у здобувачів пізнавальних зацікавленостей у закладі дошкільної освіти.Щоб вирішити проблему розвитку пізнавального інтересу дитини потрібно використовувати засоби цікавості, ігри, створення нерутинних ситуацій на заняттях з математики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16618
Розташовується у зібраннях:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2022)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sirant.pdf3.12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.