Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16616
Назва: Навчальний мобільний застосунок як засіб навчання в умовах воєнного стану
Автори: Онопрієнко, О. В.
Ключові слова: дистанційне навчання
навчальний мобільний застосунок
цифрові застосунки в умовах воєнного стану
створення освітніх онлайн-ресурсів
початкова освіта
Дата публікації: 2022
Видавництво: Вид-во "Ранок"
Бібліографічний опис: Онопрієнко О. В. Навчальний мобільний застосунок як засіб навчання в умовах воєнного стану / О. В. Онопрієнко // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26–28 грудня 2022 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2022. – С. 26-27.
Короткий огляд (реферат): Цифрові застосунки в умовах воєнного стану стають актуальними засобами навчання молодших школярів, покликаними підтримати й продовжити освітній процес. Результати проведеного влітку 2022 року дослідження особливостей організації навчання у початковій школі країни в умовах воєнного стану засвідчили її неоднорідність й безпосередню залежність від ступеню ураження території війною. Така відмінність вплинула на формат освітнього процесу; охоплення учнів, які могли продовжити навчання; на доступ учнів і вчителів до технічних та навчально-методичних засобів навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16616
Розташовується у зібраннях:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2022)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Onoprienko.pdf3.12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.