Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/165
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЮдзіонок, Наталія Михайлівна-
dc.contributor.authorJudzionok, Natalia Mikhailivna-
dc.date.accessioned2018-08-21T06:49:20Z-
dc.date.available2018-08-21T06:49:20Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЮдзіонок, Н. М. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя в музично-інтерпретаційній діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Наталія Михайлівна Юдзіонок; наук. кер. Н. В. Кічук; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2011. – 21 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/165-
dc.description.abstractУ дослідженні визначено структурно-компонентний склад утворення «професійна компетентність майбутнього вчителя музики в музично-інтерпретаційній діяльності» (мотиваційно-ціннісний, когнітивно-операційний, креативно-рефлексивний); схарактеризовано рівні сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя музики в музично-інтерпретаційній діяльності; визначено критерії (аксіологічний, змістовно-процесуальний, герменевтично-творчий) з їх показниками; теоретично обґрунтовано педагогічні умови формування у вищий школі професійної компетентності майбутнього вчителя музики в музично-інтерпретаційній діяльності: формування позитивної мотивації майбутнього вчителя музики щодо музично-інтерпретаційної діяльності; актуалізація міжпредметних і міжциклових зв’язків нормативних навчальних дисциплін вищого навчального закладу та активізація практико-орієнтованого навчання майбутніх учителів музики; стимулювання творчої самореалізації особистості студента в музично-інтерпретаційній діяльності на основі центрації виконавчого самовираження. Our research presents the analyses of the notions: “competence”, “professional competence of a music teacher”, “music interpretational activity”. The structure of professional competence combines different components, including: motivational and evaluative, cognitive-operative, and creative reflexive components. The investigation contains the characteristics of the levels reflecting acquired professional competence of performing musicians and of a future teacher in music interpretation activity.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherІзмаїльський державний гуманітарний університетuk
dc.subjectмузична інтерпретаціяuk
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk
dc.subjectмайбутні вчителіuk
dc.subjectмузично-інтерпретаційна діяльністьuk
dc.subjectmusic interpretationuk
dc.subjectprofessional competence of a teacher in music interpretation activityuk
dc.titleФормування професійної компетентності майбутнього вчителя у музично-інтерпретаційній діяльності: автореф. дис. канд. пед. наукuk
dc.title.alternativeFormation of teacher’s professional competence in music interpretation activityuk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Judzionok .pdf621.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.