Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16596
Title: Місце альтернативної педагогіки в реформі середньої школи
Authors: Габович, І. В.
Keywords: альтернативна школа
реформування педагогіки
середня школа
Issue Date: 2017
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Габович І. В. Місце альтернативної педагогіки в реформі середньої школи / І. В. Габович // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. - С. 47-48.
Abstract: В своїй діяльності альтернативні школи вже знайшли відповіді на багато питань, які ще тільки виникають, чи можуть виникнути в процесі реформування педагогіки, який почався зараз в націй країні. Це можна проілюструвати багатьма прикладами. Ці школи можна було б розглядати як експериментальні майданчики, з яких вітчизняна педагогіка може черпати ідеї і практичні рішення для реформи. Для свого нормального існування альтернативні школи потребують певних умов, які може забезпечити держава. Однією з перших умов є свобода в такій мірі, в якій вони її потребують для своєї роботи. Це могло б бути зроблено, наприклад, за зразком вільних шкіл Німеччини (Freie Schule). Ще однією важливою умовою є вирішення питання державного фінансування альтернативних приватних шкіл.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16596
Appears in Collections:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gabovych pdf9.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.