Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16559
Назва: Динаміка рівня хореографічної підготовленості спортсменів на етапі попередньої базової підготовки (на матеріалі спортивної аеробіки)
Автори: Тодорова, Валентина Георгіївна
Todorova, Valentina Heorhiivna
Ключові слова: хореографія
хореографічна підготовка
техніко-естетичні види спорту
етапи спортивної підготовки
рівень хореографічної підготовленості
choreography
choreographic preparation
technical and aesthetic sports
stages of sports training
level of choreographic readiness
Дата публікації: 2017
Видавництво: Харківська державна академія фізичної культури
Бібліографічний опис: Тодорова В. Динаміка рівня хореографічної підготовленості спортсменів на етапі попередньої базової підготовки (на матеріалі спортивної аеробіки) / В. Тодорова // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2017. - № 5. - С. 100-103.
Короткий огляд (реферат): Мета: виявити зміну рівня хореографічної підготовленості юних спортсменів на етапі попередньої базової підготовки. Матеріал і методи: проведено експертне оцінювання 61 спортсменки – гімнастки спортивної аеробіки. Використовувались наступні методи дослідження: теоретичний аналіз літературних джерел, метод експертних оцінок, методи математичної статистики. Результати: впроваджено методику оцінки хореографічної підготовленості спортсменів на етапі попередньої базової підготовки. На підставі отриманих даних встановлено, що у групі гімнасток відбулося суттєве зростання хореографічної майстерності, яке зафіксоване за груповим індексом сформованості хореографічної підготовленості, а також за всіма критеріями хореографічної підготовленості. Висновки: експериментально доведено ефективність впровадження авторської програми хореографічної підготовки у навчально-тренувальний процес гімнасток на всіх етапах підготовки спортсменів з метою вдосконалення їхньої хореографічної майстерності. Material & Methods: an expert evaluation of 61 athletes, gymnasts, sports aerobics. Following research methods were used: theoretical analysis of literary sources, method of expert evaluation, methods of mathematical statistics. Results: a methodology for assessing the choreographic preparedness of athletes at the stage of preliminary basic training was introduced. Based on the data obtained, it was found that in the group of gymnasts there was a significant increase in the choreographic skill, which was recorded according to the group indices of the formation of the choreographic preparedness, as well as all the criteria for choreographic readiness. Conclusion: experimentally proved the effectiveness of the introduction of the author’s program of choreographic training in the training process of gymnasts at all stages of training athletes in order to improve their choreographic skills.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16559
Розташовується у зібраннях:Кафедра гімнастики та спортивних єдиноборств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Todorova Valentina Heorhiivna.pdf204.24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.