Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16552
Title: Роль мотивації до занять фізичним вихованням у студентів у контексті формування здорового способу життя
Other Titles: The role of motivation to students physical education in the context of the formation of healthy life
Authors: Щекотиліна, Наталя Федорівна
Shchekotylina, Natalia Fedorivna
Keywords: фізичне виховання
здоровий спосіб життя
мотивація до фізкультурних занять
студенти
освітній процес
physical education
healthy lifestyle
motivation to physical education classes
students
educational process
Issue Date: 2019
Publisher: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Citation: Щекотиліна Н. Ф. Роль мотивації до занять фізичним вихованням у студентів у контексті формування здорового способу життя / Н. Ф. Щекотиліна // Інноваційна педагогіка. - 2019. - Вип. 11(3). - С. 157-162.
Abstract: Виявлено зв’язок можливостей самореалізації в професійному і сімейному житті та бажання укріплення здоров’я за допомогою постійних занять фізичними вправами. З’ясовано, що формування мотивацій до занять фізичним вихованням є невід’ємною частиною і важливою умовою розвитку особистості студента, яка лежить в основі загальнокультурної професійної компетентності майбутнього фахівця. Досліджені теоретичні основи зв’язку теоретичних знань і практичного досвіду, отриманих під час занять фізичною культурою і спортом, з формуванням світогляду особистості в цій галузі та потреби в ній. Доведена актуальність пошуків методів і вивчення структури мотиваційного комплексу до занять фізичними вправами, які є невід’ємним компонентом успішної фізкультурно-спортивної діяльності студента. З’ясовано інтереси й уподобання сучасної молоді у різних напрямах фізичного виховання залежно від статі. Виявлена значущість для сучасної молоді усвідомлення впливу фізичних вправ на організм і їх зв’язок із можливостями самореалізації в майбутньому, що формує мотивацію усвідомленої потреби до занять фізичним вихованням. The connection between the possibilities of selfrealization in professional and family life and the desire to strengthen health by means of constant physical activity exercises are revealed. It is found out that the formation of motivation to the studies by physical education is an integral part and an important condition for the development of the student’s personality, which forms the basis of the general cultural professional competence of the future specialist. The theoretical bases of connection of theoretical knowledge and practical experience, obtained during physical education and sports, with the formation of the outlook of the personality in this side and needs in it are researched. Actuality of search of methods and studying the structure of the motivational complex for exercises, which are an integral part of the student’s successful physical education and sport activity, are proved. The research was conducted to find out the interests and preferences of modern youth in different directions of physical education, depending on gender. The significance for the modern youth of realizing the influence of physical exercises on the organism and their connection with the possibilities of selfrealization in the future is revealed, which in turn forms the motivation of the conscious need for physical education.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16552
Appears in Collections:Кафедра гімнастики та спортивних єдиноборств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shchekotylina Natalia Fedorivna.pdf165.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.