Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16457
Title: Руйнування традицій освіти у суспільстві знань
Authors: Рибка, Наталія Миколаївна
Rybka, N. M.
Keywords: глобальне інформаційне суспільство
дистанційна освіта
глобалізація
інтелектуальна корпорація
суспільство знань
Issue Date: 2023
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», Аньхойський університет фінансів та економіки
Citation: Рибка Н. Руйнування традицій освіти у суспільстві знань / Н. Рибка // Південноукраїнські наукові студії : Програма та матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів та молодих вчених із міжнародною участю [«Південноукраїнські наукові студії»], (Одеса, 14-15 грудня, 2022 р.) / наук. ред. та уклад. О. Б. Петінова. – Одеса, 2023. – С. 20-23
Abstract: Винятково важлива роль освітньої діяльності у глобальному інформаційному суспільстві визнається безсумнівною: навіть сучасне суспільство називають «суспільством знань» і панівною цінністю визнається знання. Суперечка вимог сьогодення та традицій в освіті породжує стан невизначеності та потребує якомога скорішого вирішення, оскільки мова йде про мільярди людських життів – учнів та їх вчителів. На тлі тенденцій глобалізації та інформатизації, відбувається руйнування старих традицій в освіті, відбувається принципова перебудова системи освіти як соціально інституту із всіма його елементами. Освіта як соціальний інститут, з одного боку, це система ідей, правил, норм, стандартів поведінки учасників освітянської діяльності, а з іншого – є сукупністю певних установ, осіб, що забезпечені певними матеріальними засобами та виконують відповідні соціальні функції.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16457
Appears in Collections:Південноукраїнські наукові студії (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rybka.pdf302.43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.