Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16331
Title: Створення декоративної композиції у станковому живописі як важливий засіб формування фахових компетентностей майбутніх вчителів образотворчого мистецтва та фахівців образотворчого та декоративного мистецтва
Authors: Величко, Дмитро Олександрович
Величко, Дмитрий Александрович
Velychko, Dmytryi Aleksandrovych
Keywords: декоративна композиція
станкова композиція
декоративність
художня освіта
фахові компетентності
Issue Date: 2021
Publisher: Астропринт
Citation: Величко Д. О. Створення декоративної композиції у станковому живописі як важливий засіб формування фахових компетентностей майбутніх вчителів образотворчого мистецтва та фахівців образотворчого та декоративного мистецтва / Д. О. Величко // Декоративно-прикладне мистецтво в національній системі художньо-педагогічної освіти : сучасний досвід і перспективи : тези доповідей І Всеукраїнської науково-практичної конференції; [упоряд. : О. В. Ткачук, Т. С. Штикало], (м. Одеса, 18–19 березня 2021 р.). – Одеса : ДЗ «Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського» (Астропринт), 2021. – C. 14-15.
Abstract: Сьогодні у системі підготовки високопрофесійних фахівців в галузі образотворчого мистецтва та художньої освіти на художньо-графічному факультеті створено програми фахових дисциплін, що поєднують завдання академічних постановок та їх трансформацію у вигляді декоративних композицій. Зокрема такі завдання передбачають «Теорія та практика живопису», «Композиція в образотворчому та декоративному мистецтві», спецкурс «Спадщина світового мистецтва у сучасному живописі». Такий комплексний різновекторний підхід має методичне обґрунтування та показав добрі результати серед здобувачів різних років навчання.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16331
Appears in Collections:Декоративно-прикладне мистецтво в національній системі художньо-педагогічної освіти: сучасний досвід і перспективи (2021)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Velychko.pdf544.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.