Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16330
Title: Роль композиції у розвитку та формуванні образно-стилістичної компетентності студентів ОДАБА
Authors: Валюк, Юрій Петрович
Keywords: композиція
образ
стиль
компетентність
образно-стилістична компетентність
Issue Date: 2021
Publisher: Астропринт
Citation: Валюк Ю. П. Роль композиції у розвитку та формуванні образно-стилістичної компетентності студентів ОДАБА / Ю. П. Валюк // Декоративно-прикладне мистецтво в національній системі художньо-педагогічної освіти : сучасний досвід і перспективи : тези доповідей І Всеукраїнської науково-практичної конференції; [упоряд. : О. В. Ткачук, Т. С. Штикало], (м. Одеса, 18–19 березня 2021 р.). – Одеса : ДЗ «Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського» (Астропринт), 2021. – C. 11-14.
Abstract: В художньо-педагогічній підготовці студентів композиція є одним із важливих компонентів, а тому увагу звертають на композиційне уявлення та мислення у студентів, які сприяють не тільки більш ефективному розкриттю їх творчого потенціалу, а й надають можливість розвитку та формування образно-стилістичної їх компетентності. В сучасності важливим є звернення до проблеми розвитку та формування компетентності студентів, а особливо до їх образно-стилістичної компетентності, що сприяє розумінню закономірностей практичної реалізації візуальних художніх образів на площині, у реальному й віртуальному просторі, які застосовуються в різних видах образотворчої діяльності; умінню створювати власні значущі продукти за допомогою різних художніх матеріалів тощо, а головне — із урахуванням вимог стилю та на засадах знаходження відповідного образу.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16330
Appears in Collections:Декоративно-прикладне мистецтво в національній системі художньо-педагогічної освіти: сучасний досвід і перспективи (2021)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Valiuk.pdf547.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.