Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16225
Title: Сучасні методологічні підходи до корекції аутичних порушень у дітей
Authors: Ковиліна, Вероніка Геннадіївна
Ковылина, Вероника Геннадиевна
Kovylina, Veronika Gennadievna
Клецко, А.
Keywords: аутичні діти
аутичні порушення у дітей
аутичні розлади
Issue Date: 2022
Publisher: Видавництво ТОВ «Лерадрук»
Citation: Ковиліна В. Г. Сучасні методологічні підходи до корекції аутичних порушень у дітей / В. Г. Ковиліна, А. Клецко // Педагогічний альманах. Актуальні проблеми дошкільної освіти : теорія та практика : матеріали ІІ Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (04 листопада 2022 року). Вип. 2. – Одеса : Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2022. - С. 94-99.
Abstract: Здійснений огляд форм та методів різних методологічних підходів до корекції, навчання та соціалізації аутичних дітей доводить, що подальший розвиток існуючих методів та розробка нових методологічних підходів мають ґрунтуватися на врахуванні специфічних та індивідуальних особливостей аутичних порушень у дітей, що буде визначати відповідне спеціальне пристосування загальних виховних і освітніх методів до особливостей аутичної дитини. Доцільно зробити висновок, що корекція аутичних порушень у дітей, подальша їх соціалізація здійснюється «від дитини до суспільства», тобто як корекційні заходи так і освіта аутичних дітей повинні визначатися саме специфічними потребами особистості аутичної дитини, бути спрямованими на виховання життєвоспроможної особистості. Запроваджений огляд сучасних методологічних підходів до корекції порушень аутичного спектру у дітей дозволяє надійти таких висновків.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16225
Appears in Collections:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kovylina, Kletsko.pdf2.03 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.