Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16220
Title: Формування готовності педагогів до роботи у закладах дошкільної освіти в умовах інклюзії
Authors: Коргун, Лариса Миколаївна
Коргун, Лариса Николаевна
Korhun, Larysa Mykolayivna
Слюсаренко, А. Ю.
Keywords: педагог
заклад дошкільної освіти
інклюзія
Issue Date: 2022
Publisher: Видавництво ТОВ «Лерадрук»
Citation: Коргун Л. М. Формування готовності педагогів до роботи у закладах дошкільної освіти в умовах інклюзії / Л. М. Коргун, А. Ю. Слюсаренко // Педагогічний альманах. Актуальні проблеми дошкільної освіти : теорія та практика : матеріали ІІ Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (04 листопада 2022 року). Вип. 2. – Одеса : Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2022. - С. 104-112.
Abstract: Констатувальний експеримент з дослідження обізнаності і готовності студентів щодо роботи з дітьми з особливими освітніми потребами показав, що наразі виникає гостра потреба у адаптації сучасних методів навчання, в том числі і в умовах дистанційної освіти для формування справжньої готовності студентів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Необхідно підібрати такі шляхи формування готовності, що будуть сприяти реальній практичній підготовці студентів до роботи в умовах інклюзії. Тому формувальний експеримент буде спрямований не тільки на усунення тих складнощів, що перешкоджають формуванню реальної готовності майбутніх педагогів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, але й на розробку таких методів, які будуть ефективними в умовах дистанційного навчання студентів.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16220
Appears in Collections:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Korgun, Slusarenko.pdf2.03 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.