Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16209
Title: Саморефлексія як складова навчальної самоорганізації студентів-хореографів
Authors: Короткевич, Ксенія
Keywords: самоорганізація майбутніх викладачів
викладачі хореографічних дисциплін
саморефлексія
самоорганізація
Issue Date: 2022
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Короткевич К. Саморефлексія як складова навчальної самоорганізації студентів-хореографів / К. Короткевич // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства: матеріали і тези VІІI Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 14-15 жовтня 2022 р.). – Т.1. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2022. – С. 160-162.
Abstract: Успішне формування вмінь навчальної самоорганізації майбутніх викладачів хореографічних дисциплін залежить, зокрема від спрямованості уваги студентів до власного внутрішнього світу і змісту своєї діяльності та адекватної оцінки їх якості та результативності. Саморефлексією називають здатність особистості автономно концентруватися на власних відчуттях, переживаннях і думках з метою пошуку подальших, більш ефективних дій, а також саморозвитку і поглиблення індивідуального досвіду. Саморефлексія допомагає «самостійно аналізувати і вносити необхідні корективи в навчально-виховний процес, неперервно, за будь- яких обставин, здійснювати заходи щодо вдосконалення своєї діяльності. Це дозволяє вийти на новий рівень самоорганізації – в режимі неперервного педагогічного вдосконалення та пошуку».
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16209
Appears in Collections:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2022) Т. 1.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Korotkevich 2022.pdf2.32 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.