Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16207
Назва: Поняттєво-термінологічне поле дослідження проблеми формування вокально-педагогічної культури майбутніх бакалаврів музичного мистецтва
Інші назви: Лю Фанянь Поняттєво-термінологічне поле дослідження проблеми формування вокально-педагогічної культури майбутніх бакалаврів музичного мистецтва / Лю Фанянь, Г. Ю. Ніколаї // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства: матеріали і тези VІІI Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 14-15 жовтня 2022 р.). – Т.1. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2022. – С. 152-157.
Автори: Лю Фанянь
Ніколаї, Галина Юріївна
Николаи, Галина Юрьевна
Nikolai, Halyna Yu
Ключові слова: поняттєво-термінологічне поле
вокально-педагогічна культура
майбутні бакалаври музичного мистецтва
Дата публікації: 2022
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлюються поняттєво-термінологічні пошуки, які здійснено у процесі розроблення наукового апарату дослідження задля вирішення проблеми формування вокально-педагогічної культури майбутніх бакалаврів музичного мистецтва. Презентуються результати аналізу широкого кола джерел стосовно сутнісного змісту таких понять, як музична, педагогічна та вокальна культура майбутніх фахівців.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16207
Розташовується у зібраннях:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2022) Т. 1.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nikolai Halyna Yu 2022.pdf2.32 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.