Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16201
Title: Уявлення про природні явища як складова культури спілкування у дітей раннього дошкільного віку
Authors: Поченюк, Ю. С.
Бужина, Ірина Вячеславівна
Бужина, Ирина Вячеславовна
Buzhyna, Iryna Vyacheslavivna
Keywords: дошкільне дитинство
природні явища
діти раннього дошкільного віку
Issue Date: 2022
Publisher: Видавництво ТОВ «Лерадрук»
Citation: Бужина І. В. Уявлення про природні явища як складова культури спілкування у дітей раннього дошкільного віку / І. В. Бужина, Ю. С. Поченюк // Педагогічний альманах. Актуальні проблеми дошкільної освіти : теорія та практика : матеріали ІІ Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (04 листопада 2022 року). Вип. 2. – Одеса : Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2022. - С. 16-25.
Abstract: Внаслідок цілеспрямованої роботи діти самостійно накопичують чуттєвий досвід, на основі якого складають нескладні поетичні та художні образи природи. Поетичні образи природи надовго зберігаються у пам'яті дитини, а вироблене до них емоційно-творче ставлення сприяє вихованню найкращих людських якостей. З дитинства навчившись розуміти природу, цінувати її красу, впізнавати в поетичному описі, дитина й у старшому віці відчуватиме її благотворний вплив. І так, естетичне сприйняття дітьми пейзажної лірики сприяє більш глибокого пізнання реальної дійсності, природи, на якому базується дитяча творчість. Естетичне сприйняття природи відбувається у різних видах діяльності. Музичне мистецтво допомагає дітям осягнути красу навколишньої природи, сприяє збагаченню їхнього життєвого досвіду, викликає різноманітні емоційні переживання.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16201
Appears in Collections:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Buzhyna, Pocheniuk.pdf2.03 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.