Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16199
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБулгакова, Олена Юріївна-
dc.contributor.authorБулгакова, Елена Юрьевна-
dc.contributor.authorBulgacova, Olena Yuriivna-
dc.contributor.authorСаєнко, О. Є.-
dc.date.accessioned2022-12-08T11:30:07Z-
dc.date.available2022-12-08T11:30:07Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationБулгакова О. Ю. Освітнє середовище ЗДО як умова розвитку регуляторних функцій дітей старшого дошкільного віку / О. Ю. Булгакова, О. Є. Саєнко // Педагогічний альманах. Актуальні проблеми дошкільної освіти : теорія та практика : матеріали ІІ Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (04 листопада 2022 року). Вип. 2. – Одеса : Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2022. - С. 77-82.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16199-
dc.description.abstractРезультати роботи свідчать, що фактори, пов’язані з комплексними показниками освітнього середовища та їх окремих компонентів, визначають лонгітюдний процес розвитку регулятивної функції та емоційного розуміння дітей дошкільного віку. Проведене дослідження трактує механізми розвитку регулятивної функції та розуміння емоцій як процесу, детермінованого унікальною системою відношення дітей до дійсності, представленої сумою соціальних і матеріальних факторів групи закладу дошкільної освіти. Отримані результати підтвердили теоретичну гіпотезу про те, що комплексні показники освітнього середовища відіграють значну роль у формуванні соціальної реальності дітей та їх індивідуальному прогресі в розвитку регуляторних функцій та емоційному розумінні протягом року, відображаючи особливості дітей. Насиченість субстанцією та організація щоденного процесу спостереження та догляду. Водночас показано, що комплексні показники загальної якості освітнього середовища не відображають впливу зовнішніх факторів, які можуть визначати розвиток у дітей дошкільного віку регуляторних функцій та процесів емоційного розуміння. Таким чином, у ході дослідження було отримано не лише інформацію про внесок комплексних показників якості освітнього середовища у розвиток регулятивних функціональних компонентів та емоційного розуміння у дітей дошкільного віку, а й траєкторії окремих ліній розвитку у дівчаток і хлопчиків, з’ясувавши динаміку вікового розвитку аналітичних показників. Такі дослідження раніше проводилися вітчизняними та зарубіжними дослідниками.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавництво ТОВ «Лерадрук»uk
dc.subjectЗДОuk
dc.subjectосвітнє середовищеuk
dc.subjectдіти старшого дошкільного вікуuk
dc.titleОсвітнє середовище ЗДО як умова розвитку регуляторних функцій дітей старшого дошкільного вікуuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bulgakova, Saienko.pdf2.03 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.