Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16187
Назва: Психолого-педагогічні основи сюжетно-рольових ігор дошкільників
Автори: Асєєва, Юлія Олександрівна
Асеева, Юлия Александровна
Asieieva, Yuliia Oleksandrivna
Ключові слова: школяр
дошкільне дитинство
ігрова діяльність
гра
Дата публікації: 2022
Видавництво: Видавництво ТОВ «Лерадрук»
Бібліографічний опис: Асєєва Ю. О. Психолого-педагогічні основи сюжетно-рольових ігор дошкільників / Ю. О. Асєєва // Педагогічний альманах. Актуальні проблеми дошкільної освіти : теорія та практика : матеріали ІІ Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (04 листопада 2022 року). Вип. 2. – Одеса : Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2022. - С. 6-11.
Короткий огляд (реферат): Дошкільне дитинство – є найважливіший період становлення особистості. Багаторічні дослідження науковців: Аркіна Є. О., Виготського Л.С., Ельконіна Д.Б., Жуковської Р. В., Менджерицької Д. В., Михайленко Н. Я., Усова О. П., Ушинського К. Д. та інших носять комплексний характер і являються орієнтирами в керівництві дитячою грою та розвитку особистості дошкільника. Саме в грі розвиваються духовні і фізичні сили дитини; увага, пам’ять, уява, дисциплінованість, спритність тощо. Гра для дитини це своєрідний, найдоступніший спосіб засвоєння громадського досвіду і побудови світогляду. У грі формуються і розвиваються всі сторони особистості, відбуваються значні зміни в психіці, які готують перехід до нової, більш високої стадії розвитку і виконання нової ролі – школяра.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16187
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2022)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Asieieva.pdf2.03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.