Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16172
Назва: Формування та розвиток школи гри на кларнеті та саксофоні в Китаї
Автори: Ян Чжеюй
Ключові слова: китайської музична освіта
інструментальне виконання
саксофон
гра на кларнеті
гра на саксофоні
уроки музики
музична освіта Китая
Дата публікації: 2022
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Ян Чжеюй Формування та розвиток школи гри на кларнеті та саксофоні в Китаї / Ян Чжеюй // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства: матеріали і тези VІІI Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 14-15 жовтня 2022 р.). – Т.1. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2022. – С. 82-86.
Короткий огляд (реферат): На початку ХХ ст. в систему китайської музичної освіти проникли європейські тенденції, які стали поштовхом для активного розвитку інструментального виконання, що давало композиторам змогу писати концертні твори для конкретних колективів та сольних виконавців. Шанхай став центром музичної освіти в 20-ті роки ХХ ст. В школах впроваджували уроки музики, спочатку хорового співу, згодом – інструментального ансамблевого виконавства. Шкільні самодіяльні колективи виконували досить складні твори, що свідчить про рівень підготовки юних музикантів. Всі бажаючі мали змогу записатись в музичні гуртки та вчитись грати на обраному інструменті. Хлопчиків здебільшого приваблювали духові, багато з них стали відомими музикантами
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16172
Розташовується у зібраннях:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2022) Т. 1.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yang Zheyu 2022.pdf2.32 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.