Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16147
Назва: | Методичні рекомендації для проведення практичних занять і самостійної роботи з дисципліни «Спортивно-педагогічне вдосконалення» для здобувачів вищої освіти першого освітнього рівня (бакалавр) спеціальності 014 Середня освіта (Фізична культура) |
Автори: | Підгірний, Олег Валерійович Pidhirnyi, Oleh Valeriiovych |
Ключові слова: | спортивно-педагогічне вдосконалення методичні рекомендації з фізичної культури практичні заняття оздоровча діяльність фізична підготовленість самостійна робота студентів методи навчально-тренувального процесу |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Підгірний О. В. Методичні рекомендації для проведення практичних занять і самостійної роботи з дисципліни «Спортивно-педагогічне вдосконалення» для здобувачів вищої освіти першого освітнього рівня (бакалавр) спеціальності 014 Середня освіта (Фізична культура) / О. В. Підгірний. - Одеса6 Університет Ушиснького, 2022. - 27 с. |
Короткий огляд (реферат): | Дисципліна «Спортивно-педагогічне вдосконалення» для здобувачів вищої освіти першого освітнього рівня (бакалавр) спеціальності 014 Середня освіта (Фізична культура) є однією провідних дисциплін робочого навчального плану Інституту фізичної культури спорту і реабілітації Університету Ушинського. В межах дисципліни «Спортивно-педагогічне вдосконалення» майбутні вчителів фізичної культури здобувають знання щодо основних понять і термінів особливостей професійної діяльності та майстерності вчителів і тренерів у сфері фізичної культури. У системі фізичного виховання студентів назріла необхідність проведення занять, спираючись на можливості та схильності до різних видів оздоровчої діяльності. Різноманітність занять, що проводяться, у багатьох випадках зумовлює зацікавленість та бажання студентів займатися фізичними вправами взагалі та фітнесом зокрема. Необхідність вивчення наукових основ впливу занять в групах на рівень фізичної підготовленості, а також планування оздоровчо-тренувального процесу послужили підставою для проведення цього дослідження. Використання системного підходу під час проведення занять із дисципліни спортивно-педагогічного вдосконалення сприяло підвищенню ефективності фізичних навантажень, які виконуються на заняттях. За останні роки спортивно-педагогічне вдосконалення вчителів та тренерів набирає значних обертів у сфері фізичної культури та спорту, збагачується рівень знань, умінь і навичок, з’являються нові методики, погляди та методи навчально-тренувального процесу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16147 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра спортивних ігор |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Pidhirnyi Oleh Valeriiovych 2022.pdf | 503.34 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.