Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15929
Назва: Категорія мотивації у сучасному науковому дискурсі
Автори: Макарова, Ю.
Ключові слова: науковий дискурс
поняття мотивації
творча діяльність
педагогічна діяльність
Дата публікації: 2021
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Макарова Ю, Категорія мотивації у сучасному науковому дискурсі / Ю. Макарова // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези VII Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 04-05 листопада 2021 р.) / редкол. : С. В. Шип, Н. О. Батюк. - Т.1. - Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2021. - С. 96-100.
Короткий огляд (реферат): Кожний вид діяльності має свої мотиви — в залежності від предмета діяльності. Саме самореалізація людини, її саморозвиток і невпинний в цьому сенсі рух вперед створюють нові сфери діяльності та нові, відповідні для них, мотиваційні засади. Мотивація є важливим чинником педагогічної діяльності. Найбільш вагомим тут постає мотив спрямованості, який безпосередньо пов'язаний зі змістом цього різновиду діяльності. Серед педагогічних мотивів слід виділити також динамічність, емоційну забарвленість, стійкість. Всі вони взаємопов'язані та взаємодіють один з одним.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15929
Розташовується у зібраннях:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2021)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yu. Maakarova 2021.pdf1.3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.