Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15926
Title: Формування основ педагогічної майстерності студентів у вокальному класі в процесі роботи над камерними творами
Authors: Юйцзінь Лянь
Іригіна, Світлана Олександрівна
Iryhina, Svitlana Oleksandrivna
Иригина, Светлана Александровна
Keywords: педагогічна майстерність
педагогічна свідомість
камерний репертуар
вокал
виконання камерних творів
Issue Date: 2021
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Юйцзінь Лянь Формування основ педагогічної майстерності студентів у вокальному класі в процесі роботи над камерними творами / Юйцзінь Лянь, С. О. Іригіна // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези VII Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 04-05 листопада 2021 р.) / редкол. : С. В. Шип, Н. О. Батюк. - Т.1. - Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2021. - С. 85-88.
Abstract: Ефективним у процесі вдосконалення педагогічної майстерності є розробка власного коментарю до твору, а також – створення методичної анотації, робота над якими сприяє розвитку педагогічної свідомості, а звідси, й педагогічної майстерності. Варто звертати увагу виконавців камерного репертуару на важливість відповідності зовнішнього образу характеру твору, починаючи з виходу на сцену, поводження під час інструментального вступу та закінчуючи мімікою, мікро-жестами, зоровим контактом, тобто засобами виконавського артистизму. Набуття досвіду сценічного виконання камерних творів сприятливо впливає на загальну поведінку майбутніх вчителів, а з цим ‒ і на якість їхньої підготовки до оволодіння педагогічною майстерністю.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15926
Appears in Collections:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2021)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Iryhina Svitlana Oleksandrivna 2021.pdf1.3 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.