Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15921
Назва: Особливості вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва в сучасному Китаї
Автори: Сюй Сінчжоу
Xu Xingzhou
Ключові слова: вокальна підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва
загальна музична освіта
сучасні технології вокальної підготовки майбутніх педагогів-музикантів
Дата публікації: 2021
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Сюй Сінчжоу Особливості вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва в сучасному Китаї / Сюй Сінчжоу // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези VII Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 04-05 листопада 2021 р.) / редкол. : С. В. Шип, Н. О. Батюк. - Т.1. - Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2021. - С. 73-77.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячено удосконаленню професійної підготовки, зокрема вокальної підготовки, майбутніх вчителів музичного мистецтва Китаю з метою ефективної праці з сучасними школярами в закладах загальної середньої освіти (ЗЗСО) в умовах нового соціокультурного середовища та глобалізації. Відзначені важливі умови вокально-виконавської та вокально-педагогічної підготовки майбутніх учителів-музикантів Китаю, в тому числі, опанування ними відповідних високоефективних фахових технологій і методик, для успішної реалізації завдань загальної музичної освіти, стрижневим напрямком якої традиційно є вокальна та вокально-хорова роботи зі школярами. Відзначено, що певний рівень підготовленості майбутніх учителів музичного мистецтва до роботи з формування у школярів ключових та предметних (музичних) компетентностей, зокрема, тих, що стосуються розвитку вокальних умінь та навичок, є, по суті, базовою умовою професійної (фахової) компетентності сучасних педагогів- музикантів. Одночасно, зроблено висновок, що серед факторів, які заважають учням ЗЗСО масовому набуттю музичної культури в цілому, зокрема розвитку вокальних здібностей, є недостатньо вокальна та вокально-педагогічна підготовленість практикуючих учителів музичного мистецтва Піднебесної.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15921
Розташовується у зібраннях:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2021)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Features of vocal training.pdf1.3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.