Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15911
Назва: Вплив емоційного стану на розвиток музичної пам'яті молодших школярів
The influence of emotional state on the development of musical memory of junior schoolchildren
Автори: Gorozhankina, Oksana Yuriivna
Горожанкина, Оксана Юрьевна
Горожанкіна, Оксана Юріївна
Козлова, Т. Ю.
Ключові слова: емоції
емоційні стани
музична пам’ять
музично-виконавська діяльність
Emotions
emotional states
musical memory
musical performance
Дата публікації: 2021
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Горожанкіна О. Ю. Вплив емоційного стану на розвиток музичної пам'яті молодших школярів / О. Ю. Горожанкіна, Т. Ю. Козлова // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези VII Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 04-05 листопада 2021 р.) / редкол. : С. В. Шип, Н. О. Батюк. - Т.1. - Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2021. - С. 41-45
Короткий огляд (реферат): В статті розглядається взаємозв’язок емоцій і процесів пам’яті та визначається роль впливу емоційних станів на розвиток музичної пам’яті молодших школярів. The article examines the relationship between emotions and memory processes and identifies the role of emotional states in the development of musical memory of primary school children.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15911
Розташовується у зібраннях:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2021)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Musical and choreographic education in the context of cultural 2021 (1).pdf1.3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.