Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15909| Title: | Питання розвитку музичної пам’яті на прикладі застосування у навчанні здобувачів музичної мистецької освіти дидактично-орієнтовних вправ |
| Authors: | Леонова, Н. М. |
| Keywords: | розвиток музичної пам’яті діяльність музиканта-виконавця музично-пізнавальні процеси виконавська майстерність студентів музичні вправи |
| Issue Date: | 2021 |
| Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
| Citation: | Леонова Н. М. Питання розвитку музичної пам’яті на прикладі застосування у навчанні здобувачів музичної мистецької освіти дидактично-орієнтовних вправ / Н. М. Леонова // / Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези VII Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 04-05 листопада 2021 р.) / редкол. : С. В. Шип, Н. О. Батюк. - Т.1. - Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2021. - С. 32-37 |
| Abstract: | Закладена творчім суспільством естетична норма виконання музичних творів напам’ять склала для науковців, фахівців з музичної психології, викладачів музичних мистецьких дисциплін, арт-педагогів та арт-терапевтів великий спектр питань у створенні форм, засобів та методів для вивчення музичного тексту напам’ять, враховуючи систему перевірки та закріплення у пам’яті творів, що вивчаються. Для виховання виконавської майстерності студентів, автором даної статті надаються вправи, які за змістом можна використовувати для розвитку музичної пам’яті та багатьох компонентів комплексу творчих здібностей в цілому. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15909 |
| Appears in Collections: | Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2021) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Leonova N. M. 2021.pdf | 1.3 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.