Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15903
Назва: Сутність поняття «Музична грамотність» та специфіка його прояву в учнів
Автори: Квасницька, В. М.
Ключові слова: музична грамотність
музично-теоретичні знання
музично-історичні знання
музичне сприйняття
інтерпретація
виконавство
Дата публікації: 2021
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Квасницька В. М. Сутність поняття «Музична грамотність» та специфіка його прояву в учнів / В. М. Квасницька // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези VII Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 04-05 листопада 2021 р.) / редкол. : С. В. Шип, Н. О. Батюк. - Т.1. - Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2021. - С. 19-22.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається поняття «музична грамотність» та її реалізація в таких видах діяльності, як музично-теоретичні та музично-історичні знання, сприйняття й інтерпретація художньої ідеї твору, емоційно-усвідомлений відгук на музику та її особиста естетична оцінка, визначення елементів музичної мови й виконавської виразності як засобів створення унікального художнього образу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15903
Розташовується у зібраннях:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2021)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kvasnytska 2021.pdf1.3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.