Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15860
Назва: Сучасне заняття в дошкільному навчальному закладі: проектування, реалізація, аналіз. Пам’ятка для педагогів дошкільних закладів
Автори: Федорець, Микола Олександрович
Fedorets, Mykola
Четверикова, А.
Зінченко, О.
Абаренкова, Ю.
Ключові слова: організація освітнього процесу
заняття в дошкільному навчальному закладі
комунікація вихователя з дітьми
насиченість заняття
розумовий розвиток дітей
валеологічний підхід до організації заняття
негативний психічний стан дитини
хронокарта діагностики й самооцінки
Дата публікації: 2012
Видавництво: ТОВ «Видавнича група «Шкільний світ»
Бібліографічний опис: Федорець М. О. Сучасне заняття в дошкільному навчальному закладі: проектування, реалізація, аналіз. Пам’ятка для педагогів дошкільних закладів / М. О. Федорець, А. Четверикова, О. Зінченко, Ю. Абаренкова // Дитячий садок "Управління": газета. - 2012. - №6. - С. 7-14
Короткий огляд (реферат): У статті описано пам’ятка для педагогів дошкільних закладів : загальні дидактичні положення. Організація освітнього процесу та мотивація дітей; комунікація вихователя з дітьми й дітей між собою під час заняття. Соціально-емоційний розвиток; розумовий розвиток дітей і підготовка до навчання в школі; насиченість заняття; валеологічний підхід до організації заняття; фізичний розвиток, здоров’я, гігієна, особиста безпека; оптимізація предметно-розвивального середовища. Представлена класифікація методів навчання стосовно насиченості заняття.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15860
Розташовується у зібраннях:Кафедра музичного мистецтва і хореографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Fedorets Mykola 2012.pdf1.1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.