Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1585
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБахіча, Елеонора Екремівна-
dc.contributor.authorBakhicha, Eleоnorа Ekremivna-
dc.date.accessioned2019-02-15T13:27:32Z-
dc.date.available2019-02-15T13:27:32Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationБахіча, Е. Е. Підготовка майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до професійної діяльності в полікультурному середовищі Криму : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Елеонора Екремівна Бахіча; наук. кер. Е. Е. Карпова; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2011. – 21 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1585-
dc.description.abstractДисертаційне дослідження присвячене проблемі підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до професійної діяльності в полікультурному середовищі Криму. Розроблено й обґрунтовано педагогічні умови підготовки майбутніх вихователів до професійної діяльності в полікультурному середовищі Криму (відтворення в змісті навчання інформації про культурні традиції народів, що мешкають на території Криму; наявність практичних завдань, що спонукають до усвідомлення й опанування методики полікультурного виховання дітей дошкільного віку на засадах толерантності; організації виховної роботи, що забезпечує набуття майбутніми вихователями особистого досвіду толерантної взаємодії і співпраці в полікультурному середовищі); визначено поняття «полікультурне середовище Криму», «полікультурне середовище дошкільного навчального закладу»; описано складові, критерії, показники і схарактеризовано рівні готовності майбутніх вихователів до професійної діяльності на засадах толерантності в умовах полікультурного середовища дошкільного навчального закладу. The thesis deals with the problem of the future preschool educators’ training for the professional activity in Crimean policultural environment. The pedagogical conditions of the future preschool educators’ training for the professional activity in Crimean policultural environment (introducing the information about the cultural traditions of Crimean inhabitants into the teaching contents; availability of the practical tasks that help to master the methodology of the perschool-age children policultural education on the basis of tolerance; organization of the educational work that secures the acquirement of the personal experience of the tolerant interaction and cooperation by the future preschool educators in the policultural environment) have been theoretically substantiated and practically elaborated.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectполікультурне середовище Кримуuk
dc.subjectполікультурне середовище дошкільного навчального закладуuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectготовність майбутніх вихователів до професійної діяльності на засадах толерантностіuk
dc.subjectCrimean policultural environmentuk
dc.subjectpreschool institution policultural environmentuk
dc.subjectpedagogical conditionsuk
dc.subjectfuture preschool educators readiness for the professional activity on the tolerance basisuk
dc.titleПідготовка майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до професійної діяльності в полікультурному середовищі Кримуuk
dc.title.alternativeThe future preschool educators’ training for the professional activity in Crimean policultural environmentuk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Balabukha Kateryna Volodymyrivna.aref.pdf291.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.