Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15819
Title: Сучасні методи розвитку художньо-образного мислення у створенні композиції
Authors: Флорескул, Олег Іванович
Флорескул, Олег Иванович
Florescul, Oleg
Keywords: композиція
художньо-образне мислення
образ
символ
знак
творчо-розвивальні засоби навчання
Issue Date: 2022
Publisher: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Citation: Флорескул О. І. Сучасні методи розвитку художньо-образного мислення у створенні композиції / О. І. Флорескул // Декоративно-прикладне мистецтво в національній системі художньо-педагогічної освіти: сучасний досвід і перспективи: тези ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції; [упоряд. : О. В. Ткачук, Т. С. Штикало], (м. Одеса, 16–17 березня 2022 року). - Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського (Астропринт), 2022. – С. 59-61.
Abstract: Композиція є здатністю творчо інтерпретувати навколишню дійсність, знаходити образно-цілісну виразність і привносити в неї своє творчо-індивідуальне ставлення. Методи стилізації як формалізація об’ємно-пластичних, колористичних, графічних мотивів, їх спрощення, узагальнення, організація з метою досягнення бажаного смислового і декоративного враження, стильової виразності, є головними завданнями пошуку композиції в мистецтві. В контексті розгляду композиції як засобу розвитку художньо-образного мислення студентів ХГФ, визначаємо необхідність побудови моделі образного мислення, що дозволяє створити даний процес із поєднання форм образності свідомості та в свідомості, що і впливають на процесиосмислення, де на усіх етапах мислення оперує уявленням як стійким взаємозв’язком образів.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15819
Appears in Collections:Декоративно-прикладне мистецтво в національній системі художньо-педагогічної освіти: сучасний досвід і перспективи (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Floreskul.pdf270.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.