Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15816
Title: Акварельний живопис в історичному контексті та його виразні можливості
Authors: Ткачук, Олег Володимирович
Ткачук, Олег Владимирович
Tkachuk, Oleh Volodymyrovych
Гонсалес, Леон Марія Анатоліївна
Keywords: акварель
графіка
живопис
виразні особливості
техніка
лисування
аля прима
гуміарабіка
папір
пензлі
резерв
Issue Date: 2022
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Ткачук О. В. Акварельний живопис в історичному контексті та його виразні можливості / О. В. Ткачук, Л. М. Гонсалес // Декоративно-прикладне мистецтво в національній системі художньо-педагогічної освіти: сучасний досвід і перспективи: тези ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції; [упоряд. : О. В. Ткачук, Т. С. Штикало], (м. Одеса, 16–17 березня 2022 року). - Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського (Астропринт), 2022. – С. 52-55.
Abstract: Естетика акварельного живопису трактується в наступних аспектах: — як емоційно-духовний відгук на виразні особливості цього виду образотворчого мистецтва, естетичні прийоми та методи мистецтва акварельного живопису, художньо-технічні прийоми та фізико-хімічні властивості акварелі. що здобувачі вищої освіти, що вивчають якості акварелі, як матеріалу, пізнають її унікальність, зумовлену її властивостями та якостями. Вона надає широкий спектр можливостей для живопису, від тривалого письма лесуваннями до пастозного живопису, подібного до свого звучання з акриловими та гуашевими фарбами. Крім того, робота аквареллю дає можливість використання її в синтезі з іншими художніми матеріалами та іншими видами мистецтва.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15816
Appears in Collections:Декоративно-прикладне мистецтво в національній системі художньо-педагогічної освіти: сучасний досвід і перспективи (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tkachuk, Honsales.pdf270.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.