Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15793
Title: Вплив українського декоративно-прикладного мистецтва на формування компетентностей учнів художніх шкіл
Authors: Вербич, Світлана Володимирівна
Keywords: композиція
декоративно-прикладне мистецтво
симетрія
художня школа
учень
Issue Date: 2022
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського», Центр соціально-політичних досліджень «Politicus»
Citation: Вербич С. В. Вплив українського декоративно-прикладного мистецтва на формування компетентностей учнів художніх шкіл / С. В. Вербич // Декоративно-прикладне мистецтво в національній системі художньо-педагогічної освіти: сучасний досвід і перспективи: тези ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції; [упоряд. : О. В. Ткачук, Т. С. Штикало], (м. Одеса, 16–17 березня 2022 року). - Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського (Астропринт), 2022. – С. 16-18.
Abstract: В роботі з учнями над темою «симетрія», народній творчості приділяємо вагому увагу. Звертаємось до художніх образів, художньої мови й стилістики народних майстрів, різних, вище наведених напрямків, що мають велику цінність в побудові освітнього процесу в дитячій художній школі на уроках композиції. При вивченні декоративних напрямків учні детально долучаються до досліджень симетрії у народному українському декоративно-прикладного мистецтві, що підіймає рівень свідомості, відчуття себе як частки такої давньої та багатої культури, в якій більша частина композиційної мови та організаційних вирішень побудована саме за законами симетрії, як найбільш архаїчними та природними за своїм походженням.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15793
Appears in Collections:Декоративно-прикладне мистецтво в національній системі художньо-педагогічної освіти: сучасний досвід і перспективи (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Verbych.pdf271.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.