Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1575
Назва: Пороки як відображення аморальної складової моральної свідомості людини
Інші назви: Sins as the expression of amoral component of personal integrity
Автори: Акімова, Лариса Наумівна
Гаврилюк, Р. І.
Akimova, Larysa Naumivna
Havryliuk, R.
Ключові слова: моральна свідомість
моральні цінності та принципи
аморалізм
зло
пороки
дескриптори аморалізму
конструктивний і деструктивний аморалізм
moral consciousness
moral values and principles
amoralism
evil
sins
amoralism descriptors
constructive and destructive amoralism
Дата публікації: 2016
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Акімова, Л. Н. Пороки як відображення аморальної складової моральної свідомості людини / Л. Н. Акімова, Р. І. Гаврилюк // Наука і освіта : наук.-практ. журнал . – 2016. – № 7. – С. 106-111.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається проблема аморалізму як складової моральної свідомості. Визначається, що аморалізм репрезентує асоціальний внутрішній план вчинку і призводить до конституювання суб’єктом неконструктивних, дезадаптивних стратегій поведінки. Як узагальнений термін для опису різноманітних пороків, злої чи спотвореної сутності людської душі може бути представленим самостійним, незалежним вектором, який певним чином співіснує з моральними цінностями і принципами. Доведено, що пороки як морально-практичний феномен аморалізму обмежують свободу і автономію особистості. Amoralism represents the inner plane of a deed and acts like a reason of maladaptive strategies of behavior or functional ones from the standpoint of achieving authority and success, but condemned by society. The amoralism descriptors are considered on the basis of the following models: “the necessity of evil”, the freedom of self-determination, “goodness with fists”, Jesuitism, amoralism deviation, amoralism as authority tool, amoralism as psychological defense, amoralism as non-adaptive activity, amoralism as opposition to the comprehension of morality. It acts like a category describing various human sins, the imperfect essence of human soul. The following sins have been described: disappointment, condemnation, envy, pride, vanity, deceitfulness, greed, hate, cruelty, indifference, sloth, etc. These drawbacks are considered as sins of the human soul. The sins of behaviour involve bad habits (smoking, alcoholism, gluttony, lust), deeds condemned by society or law (swindle, theft, vandalism, murder). The two-level structure of the phenomenon of amoralism has been suggested. At the moral and theoretical level it is considered as evil which is opposed to goodness. At the moral and practical level it is represented by sins and is opposed to freedom. Sins are divided into sins of lack and sins of superfluity. The first ones are characterized by disregard, depreciation of moral values; the second ones – by the idealization and the expression “the end justifies the means”.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1575
ISSN: 2311-8466
Розташовується у зібраннях:2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Акімова Л. Н.,.pdf427.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.