Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15719
Title: Специфіка використання фразових дієслів на заняттях з лексикології англійської мови
Other Titles: The specificity of phrasal verbs usage in the English lexicology classes
Authors: Яблонська, Тетяна Миколаївна
Yablonska, Tetyana Mykolaivna
Keywords: phrasal verbs
synonymy
Phraseology
context
Lexicology
English Language
polysemy
фразові дієслова
фразеологія
контекст
англійська мова
лексикологія
багатозначність
синонімія
Issue Date: 2022
Publisher: Астропринт
Citation: Яблонська Т. Специфіка використання фразових дієслів на заняттях з лексикології англійської мови / Тетяна Яблонська // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : Лінгвістичні науки : зб. наук. праць. – Одеса : Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», 2022. – № 34. – С. 142-154.
Abstract: The relevance of the English Language learning is substantiated in the article for many reasons. First, because of its international meaning in the whole world. Secondly, due to the huge variety of vocabulary, the presence of emotionally coloured set phrases, turns, idioms, phraseological units, proverbs, sayings and phrasal verbs. Thirdly, due to its emotional coloring, individuality and the presence of words of Greek, Latin and French origin. The article considers the specifics of the use of phrasal verbs in English Lexicology classes. Such teaching methods as descriptive (for a general description of the context of a phrasal verb in English); contextual-interpretive (to identify the functional and semantic meaning of a phrasal verb), as well as a method of creating a problem situation with the help of a phrasal verb. The essence of the term «phrasal verbs» is defined; the place of phrasal verbs in the English Lexicology is considered and the features of phrasal verbs usage in this discipline are determined. У статті обґрунтовано актуальність вивчення англійської мови з багатьох вагомих причин. По-перше, через її міжнародне значення в усьому світі. По-друге, завдяки різноманітності лексики, наявності барвистих сталих виразів, зворотів, ідіом, фразеологічних одиниць, прислів’їв, приказок та фразових дієслів. По-третє, завдяки її емоційній забарвленості, індивідуальності та великій наявності слів грецького, латинського та французького походження. У статті розглянуто специфіку використання фразових дієслів на заняттях з лексикології англійської мови. Для досягнення поставленої мети було використано такі методи навчання, як описовий — для загальної характеристики контексту фразового дієслова в англійській мові; контекстуально-інтерпретаційний — стосовно виявлення функційно-семантичного значення фразового дієслова в англійській мові, а також метод створення проблемної ситуації за допомогою фразового дієслова в англійській мові. Визначено сутність терміна «фразові дієслова»; розглянуто місце фразових дієслів в лексикології англійської мови та визначено особливості використання фразових дієслів на заняттях із зазначеної дисципліни. Розглянуто особливості сприймання та запам’ятовування фразових дієслів. Приділено увагу класифікації фразових дієслів. Доведено, що фразові дієслова є одним із найскладніших моментів в оволодінні англійською мовою, але, не дивлячись на це, саме завдяки їхньому використанню у контексті англійська мова стає більш «живою», неординарною та емоційно-забарвленою, а у свою чергу постійне вивчення фразових дієслів та використання їх значень у контексті сприяє запам’ятовуванню нових лексичних одиниць завдяки асоціаціям, образам та ситуаціям.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15719
Appears in Collections:2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yablonska.pdf140.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.