Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15694
Назва: Національно-патріотичне виховання студентської молоді засобами цифрових технологій в умовах дистанційного освітнього середовища
Інші назви: National and patriotic education of student youth by means of digital technologies in the conditions of distance educational environment
Автори: Кравченко, Оксана
Резніченко, Ірина
Ключові слова: national and patriotic education
inclusive 3D-map
young students
digital technologies
distance educational environment
information and communication technologies
студентська молодь
інклюзивна 3D-карта
національно-патріотичне виховання
цифрові технології
дистанційне освітнє середовище
інформаційно-комунікаційні технології
Дата публікації: 2022
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Кравченко О. Національно-патріотичне виховання студентської молоді засобами цифрових технологій в умовах дистанційного освітнього середовища / Оксана Кравченко, Ірина Резніченко // Наука і освітa : наук.-практ. журнал. – 2022. – № 1. – С. 60-70.
Короткий огляд (реферат): The national and patriotic education today is a powerful means of strengthening the unity and integrity of Ukraine. Today, more than ever, we need new approaches and new ways to cultivate patriotism as a feeling and as a basic trait of personality. In our opinion, one of such ways may be the use of digital technologies in the implementation of national and patriotic education of student youth, because this is one of the most important and sustainable trends in the educational process. The purpose is to study the possibilities of digital technologies as a means of forming a national and patriotic education of youth in a distance learning environment of higher education. Research methods are: theoretical, namely analysis of psychological and pedagogical sources on the research issues, generalization and systematization of data on the formation of national and patriotic education of youth in a distance learning environment; and empirical, namely questionnaires. The research sample was consisted of students of the 3-4 years of study of full time education (70 people) of the Faculty of Primary Education and the Faculty of Social and Psychological Education of Uman State Pedagogical University named after Pavlo Tychyna. The study showed that student youth takes an active public position, i.e. speaks Ukrainian, wants to live and work in Ukraine, respects his/her homeland, its traditions, cultural and historical past, loves to travel; he/she is tolerant of people with special needs. Various forms of educational work of national and patriotic orientation at Uman State Pedagogical University named after PavloTychyna conducted by means of Information and Communication Technologies (ICT) were analyzed; online thematic lectures, educational classes, round tables, master classes, guest online meetings with famous researchers of Ukrainian historical heritage, online excursions-trips to historical places, virtual exhibitions of artistic creativity, participation in the national and patriotic student camp "Action", etc. proved the effectiveness of digital technologies as a means of forming national and patriotic education of youth. На сьогодні національно-патріотичне виховання є потужним засобом зміцнення єдності і цілісності України. Нині, як ніколи, потрібні нові підходи і нові шляхи до виховання патріотизму як почуття і як базової якості особистості. На нашу думку, одним із таких шляхів може стати застосування цифрових технологій у здійсненні національно-патріотичного виховання студентської молоді, адже, це одна з найбільш важливих і стійких тенденцій розвитку освітнього процесу. Метою дослідження є вивчення можливостей цифрових технологій як засобу формування національно-патріотичного виховання молоді в умовах дистанційного освітнього середовища закладу вищої освіти. Методи дослідження: теоретичні – аналіз психолого-педагогічних джерел з досліджуваної проблематики, узагальнення та систематизація даних щодо формування національно-патріотичного виховання молоді в умовах дистанційного освітнього середовища; емпіричні – анкетування. Вибірку дослідження склали студенти 3-4 курсів денної форми навчання (70 осіб) факультету початкової освіти та факультету соціальної та психологічної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Проведене дослідження засвідчило, що студентська молодь займає активну громадську позицію: розмовляє українською мовою, хоче жити та працювати в Україні, шанобливо ставиться до своєї Батьківщини, її традицій, культурного та історичного минулого, любить подорожувати, толерантно ставиться до осіб з особливими потребами. Проаналізовані різноманітні форми виховної роботи національно-патріотичного спрямування в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини, які були проведенні засобами ІКТ: онлайн тематичні лекції, виховні години, круглі столи, майстер-класи, гостьові онлайн-зустрічі з відомими дослідниками історичної спадщини України, онлайн екскурсії-подорожі історичними місцями, віртуальні виставки художньої творчості, участь у національно-патріотичному студентському таборі «Дія» тощо довели ефективність можливостей цифрових технологій як засобу формування національно-патріотичного виховання молоді.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15694
Розташовується у зібраннях:2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kravchenko.pdf898 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.