Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15650
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSkibska, Joanna-
dc.date.accessioned2022-08-11T11:54:21Z-
dc.date.available2022-08-11T11:54:21Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationSkibska J. Diagnoza gotowości dziecka do edukacji matematycznej / Joanna Skibska // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : Лінгвістичні науки : зб. наук. праць. – Одеса : Інформаційно-видавничий центр університету ім. К. Д. Ушинського, 2021. – № 33. – С. 212-225.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15650-
dc.description.abstractTekst został poświęcony gotowości dziecka 6-letniego do uczenia się matematyki. Przedstawia mózgową organizację posługiwania się liczbami, ze zwróceniem szczególnej uwagi na istnienie specjalnej sieci połączeń nerwowych odpowiedzialnych za uchwycenie zmian liczebności i porównywanie zbiorów oraz porządkowanie cyfr według fizycznej i numerycznej wielkości. Autorka dokonuje zestawienie pojęć gotowości i dojrzałości do uczenia się matematyki, wskazując na ich zależność oraz przedstawia dostępne narzędzia służące do oceny umiejętności matematycznych dziecka. Omawia badania przeprowadzone w grupie 6-latków dotyczące oceny dojrzałości do uczenia się matematyki w wybranych aspektach. У статті досліджується готовність шестирічної дитини до вивчення математики. Представлено діяльність мозку у використанні чисел, приділена особлива увага наявності спеціальної мережі нервових зв’язків, що відповідають за зміну числа, порівнюючи набори чисел і впорядковуючи числа відповідно до їх фізичного та числового розміру. Порівнюються періоди зрілості та готовності до вивчення математики, вказуючи їх взаємозв’язки, а також презентовано наявні інструменти, які слугують для оцінювання математичних здібностей дитини. Крім того, обговорюється дослідження, проведене у групі шестирічних дітей у межах їхньої зрілості для вивчення математики в окремих аспектах. The following text concentrates on the readiness of a six–year–old child to learn mathematics. It presents brain organization of using numbers, paying spe cial attention to existence of special network of nerve connections responsible for capturing changes in number, comparing sets of numbers and ordering numbers according to their physical and numerical size. The author com-pares the terms of readiness and maturity to learn mathematics, indicating their mutual relations, as well as presents available tools that serve estimating a child’s mathematical skills. Furthermore, she also discusses the researchers conducted on the group of six–year–olds in the scope of their maturity to learn mathematics in selected aspects.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherАстропринтuk
dc.subjectmodel cyfrowo-liczbowyuk
dc.subjectmodel potrójnego kodowaniauk
dc.subjectgotowość do uczenia się matematykiuk
dc.subjectdojrzałość do uczenia się matematykiuk
dc.subjectdiagnoza umiejętności matematycznychuk
dc.subjectцифрово-числова модельuk
dc.subjectмодель потрійного кодуванняuk
dc.subjectготовність вивчати математикуuk
dc.subjectзрілість для вивчення математикиuk
dc.subjectдіагностика математичних навичокuk
dc.subjectdigital-numerical modeluk
dc.subjecttriple coding modeluk
dc.subjectreadiness to learn mathematicsuk
dc.subjectmaturity to learn mathematicsuk
dc.subjectdiagnosis of mathematical skillsuk
dc.titleDiagnoza gotowości dziecka do edukacji matematycznejuk
dc.title.alternativeDiagnosing the Child’s Readiness for Mathematical Educationuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Joanna Skibska.pdf542.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.