Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15536
Назва: Особливості фізичного виховання дітей з порушенням слуху
Автори: Никифоренко, Ю.
Ключові слова: фізичне виховання
діти з порушенням слуху
Дата публікації: 2022
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Никифоренко Ю. Особливості фізичного виховання дітей з порушенням слуху / Ю. Никифоренко // Історичний досвід і сучасність : Матеріали ХХVIII наукової конференції здобувачів вищої освіти. Тези доповідей / Відп. ред. Букач В. М. - Вип. 42. Одеса : ПНПУ, 2022. – C. 58-62.
Короткий огляд (реферат): Правильне виконання всіх задач фізичного виховання робить процес виховання та навчання дітей з порушенням слуху більш успішним, ефективним та результативним. Отже, по-перше фізичне виховання так чи інакше зачіпає і моральне виховання дитини, а по-друге фізичне виховання здійснюється в процесі всієї корекційно виховної роботи. Основними формами фізичного виховання є: ранкова гімнастика, рухливі ігри, фізкультурні хвилинки, музичні заняття. Ці заняття спрямовані на оптимізацію статичних і локомоторних функцій, усунення наслідків загальної гіподинамії та сприяють успішній корекційно-навчальній роботі. Фізичне виховання дітей з вадами слуху є надзвичайно важливим спрямоване на корекцію недоліків, таких як покращення рівноваги, дрібної моторики, а також правильного формування основних рухів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15536
Розташовується у зібраннях:Випуск 42

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nikiphorenko.pdf178.24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.