Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15499
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКозачкова, Ю. О.-
dc.contributor.authorСамчук, Лариса Сергіївна-
dc.contributor.authorSamchuk, Larysa-
dc.contributor.authorСамчук, Лариса Сергеевна-
dc.date.accessioned2022-08-01T13:05:59Z-
dc.date.available2022-08-01T13:05:59Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКозачкова Ю. О. Філософське осмислення проблем розвитку системи української освіти / Ю. О. Козачкова, Л. С. Самчук // Методологія та технологія сучасного філософського пізнання : збірник матеріалів VІ Міжнародної наукової конференції студентів, молодих вчених та науковців, присвяченої 30-річчю створення кафедри філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності та 205-річчю Університету Ушинського (Одеса, 20-21 травня 2022 року) / оргком. : А. В. Красножон, О. А. Копусь, Г. В. Музиченко, Є. В. Борінштейн. – Одеса : Університет Ушинського, 2022. – С. 91-92.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15499-
dc.description.abstractПерспективи розвитку України вимагають оновлення системи освіти. Зокрема, в напрямку покращення академічної доброчесності, впровадження міждисциплінарних освітніх програм, академічної мобільності. Освіта перестає бути підготовкою до життя в майбутньому, а відтворює смисл «тут і зараз». Здобувачі потребують таких знань і завдань, які б допомогли їм у працевлаштуванні за обраним фахом.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectукраїнська освітаuk
dc.subjectінформаційне суспільствоuk
dc.subjectосвіта ХХІ століттяuk
dc.titleФілософське осмислення проблем розвитку системи української освітиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Методологія та технологія сучасного філософського пізнання (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kozachkova 2022.pdf1.61 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.