Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15461
Назва: Образотворче мистецтво як об'єкт соціокультурного менеджменту
Автори: Либо, М. В.
Самчук, Лариса Сергіївна
Samchuk, Larysa
Самчук, Лариса Сергеевна
Ключові слова: образотворче мистецтво
соціокультурний менеджмент
менеджмент образотворчого мистецтва
арт-ринок
Дата публікації: 2022
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Либо М. В. Образотворче мистецтво як об'єкт соціокультурного менеджменту / М. В. Либо, Л. С. Самчук // Методологія та технологія сучасного філософського пізнання : збірник матеріалів VІ Міжнародної наукової конференції студентів, молодих вчених та науковців, присвяченої 30-річчю створення кафедри філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності та 205-річчю Університету Ушинського (Одеса, 20-21 травня 2022 року) / оргком. : А. В. Красножон, О. А. Копусь, Г. В. Музиченко, Є. В. Борінштейн. – Одеса : Університет Ушинського, 2022. – С. 37-39.
Короткий огляд (реферат): Образотворче мистецтво безпосередньо застосовує методи менеджменту у своїй сфері. Основною метою арт-менеджменту стає розвиток та реалізація духовного потенціалу. Виходить, що мистецтво та бізнес непогано взаємодіють між собою, додаючи кожному з них переваги. У цьому й основна складність менеджменту у сфері мистецтва – культура бізнесу зливається з бізнесом культури.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15461
Розташовується у зібраннях:Методологія та технологія сучасного філософського пізнання (2022)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Libo2022.pdf1.61 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.