Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15446
Title: Психосоматична інтерпретація візуальних образів у прикладних дослідженнях
Authors: Соснюк, О. П.
Keywords: насолода
задоволення
Issue Date: 2012
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Соснюк О. П. Психосоматична інтерпретація візуальних образів у прикладних дослідженнях / О. П. Соснюк // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 9. – С. 201-206.
Abstract: Останні роки індустрія маркетингових досліджень розвивається у рамках нових трендів, сформованих під впливом економічної кризи. Безпосередньою реакцією більшості компаній на погіршення умов для ведення бізнесу став секвестр маркетингових бюджетів. Витрати на дослідження намагаються звести до мінімуму, розглядаючи їх як недозволену розкіш. У результаті виник дефіцит розуміння поведінки споживачів, які також намагаються адаптуватися до нових умов. Хтось перейшов на режим економії та став купувати дешевшу продукцію, не звертаючи уваги на бренд. Частина споживачів, навпаки, стала купувати більш дорогі марки, але в меншій кількості. І хоча стан економічної кризи поступово трансформувався в стан умовної економічної стабільності, з’ясовувати, хто, як, і, найголовніше, - чому змінив свою споживацьку поведінку, компанії, як і раніше, намагаються економно. Саме цим і пояснюється актуальний попит на якісні дослідження, що дозволяють отримати необхідну маркетингову інформацію швидше й дешевше. При цьому перед дослідниками все частіше ставляться нестандартні завдання, вирішення яких потребує запровадження нових методів збору й аналізу інформації. Серед них особливе місце займають семіотичний аналіз та його невід`ємна складова – семантичний аналіз. Особливо в тих випадках, коли виникає необхідність інтерпретації візуальних образів, отриманих у маркетингових дослідженнях. Саме тому, мета нашої роботи полягає у визначені можливостей використання психосемантичних методів для інтерпретації візуальних образів на прикладах, напрацьованих нами в сфері маркетингу.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15446
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sosniuk.pdf498.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.